ICI CALDAIE از 60 سال پیش تا کنونکارشناس شام د ارائهی بهرتین راهکار

Facebook
LinkedIn
Twitter

ICI CALDAIE رشکتی با 60 سال سابقه و تجربه در مدیریت انرژی و تولید گرما است، مرجعی در میان رشکتهای فعال در بخش ژنراتور بخار برای فرایندهای صنعتی و گرمایش میباشد. رشکـت ما با روح نوآورانهاش شناخته شدهاست که ما را توسط تحقیق و توسعه به رسمایهگذاری بروی پروژههایی با اهداف ایجاد سیستمهای جدید انرژی با اثرات زیست محیطی کم، کشف فنآوریهای جدید و نوع شناسی منابع انرژی تجدید پذیر، هدایت میکند. در این میان، ما منابع زیادی را در زمینهی تولید برق و گرما از هیدروژن برای بازار ساخت و ســاز مسکن رسمـایـهگـذاری میکنیم.

دفاتر مرکزی و دفاتر منایندگی ما در روسیه، بالروس، قزاقستان، رومانی، لهستان، انگلستان، ایاالت متحده آمریکا، چین و سنگاپور و منایندگیهای فروش رسمی ما در بسیاری از کشورهای جهان، ما را به مشرتیانی نزدیک میکنند که راهکارهای ما را میگزینند و ما آنها را از طریق مطالعه، اندازه گیری و یا تجدید تاسیسات کارخانهای همراهی میکنیم.

ژنـــراتـــورهـــای مــا در جــهــان تقدیر شـدهانـد زیــرا آنها ثابت کـردهانـد که:

– کارایی باالی 100 ٪ژنراتورهای بخار به لطف بهرهبرداری از فـنآوری تراکم گازها، منتج از تکنولوژی ما در بخش تجاری با کاهش مرصف سالیانه تا 22٪

– کاهش مرصف برق ساالنه تا 90 ٪به لطف طراحی داخلی سیستمهای )مدار( یکپارچه و پیشنهادات ماهرانهی ما برای تجدید و بهینه سازی طرحهای موجود؛

– emissions Nox( انتشار اکسید نیرتوژن(< Nm/18mg به دلیل چندین پروژهی تحقیق و توسعه و همکاری با رشکای بیناملللی؛

– امــکــان کـــار خـــودکـــار و بــا خیال راحـــــت بـــــدون نـــیـــاز بـــه نــظــارت

– اســتــفــاده و کــنــرل کـاربـرپـسـنـد ؛

– گـزیـنـهی نــظــارت از راه دور به منظور بهینه ســازی عملیات رسویس بـدون نیاز به مداخالت فنی در محل ما محصوالت خاصی را برای کاربردهای اختصاصی در صنایع غـذایـی توسعه دادهایـــــم، سیستمهای یکپارچه که قـــادر بــه بـــــرآوردن حـتـی بـزرگـریـن تقاضاها برای بخار، با راهکارهای کامل و متناسب بـا ایــن بخش میباشند.

مورد مطالعه

یـــک رشکــــت در شــــال ایــتــالــیــا. اســتــفــاده از بــخــار مستقیم اشـبـاع شــده و بــرای تولید فرآیند آب گـرم. تـــکـــنـــولـــوژی اســــتــــفــــاده شــــده: ژنـــراتـــور بــخــار شـــاره 2 هــر 8000 کــیــلــوگــرم در ســـاعـــت، مـجـهـز بــه:

– اقــتــصــادی کــــردن مــرحــلــهی اول بـــرای از پیش گــرم کـــردن آب اولیه – اقــتــصــادی کــــردن مــرحــلــهی دوم بــرای از پیش گـرم کــردن آب شستشو

– سیستم مدوالسیون ذخـیـرهسـازی با تأثیر دو برابر به منظور کاهش مرصف بــرق پمپهای تولید و بهینهسازی مـــقـــدار آب در ورودی ژنـــراتـــور؛

– یکپارچگی و هامهنگی مشعل با سیستمهای تنظیم کنندهی )معکوس( اینورتر، کنرتل اکسیژن و کنرتل بهرهوری ؛

– مخزن جمع آوری رسوب با بازیابی حرارتی؛

– مدیریت عملکرد ژنراتور )پخشکننده بار( به منظور به حداکرث رساندن کارایی نتایج کسب شده: کــــــارایــــــی کـــــارخـــــانـــــه: +8٪ برق )توان الکرتیکی( جذب شده: -90٪ هـــزیـــنـــه واحــــــد بــــخــــار:

-20٪ بازده ساالنه از گواهی سفید )مربوط به کم مرصف کردن انرژی( : 15000 / € سال مشرتی ما در مــورد ما چه می گوید:

“CALDAIE ICI ثابت کرده که انتخاب برنده است، به عنوان یک رشکت جوان و پویا، با سطح باالیی از دانــش فنی در زمینه صنعتی، ظرفیت تولیدی باال، پشتیبانی مشرتی در طول مرحلهی طراحی و انعطافپذیری کامل در بـاب تولید ژنراتورهای فرای استاندارد، کامال سفارشی برای درخواستهای خاص مشرتی “.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates