پمپهای فشار بالا و اجزای سازنده برای تمیز کردن حرفه ای

Facebook
LinkedIn
Twitter

مجموعهی متزونی (Mazzoni srl) پیشرو در تولید ماشین آلات برای تمیز کردن حرفهای است. طیف گستردهای از واشرهای فشار و جاروبها ساختهشده به طور کامل در این مجموعه با اجزای سازنده همچنین ساخته شده در داخل مجموعه با تضمین 24 ماهه را تولید میکند.

در واقع، حتی موتورهای الکتریکی، دیزلهای بخار و گاز، شیرها و پمپهای فشار بالا به طور مستقیم در متزونی تولید میشوند در شهر رججو امیلیا (Reggio Emilia) در ایتالیا جایی که مهمترین شرکتها در این بخش در آنجا واقع شدهاند.

متزونی با تولید پمپهای فشار بالا تاbar  500 و l/m 54 با طیف کامل و وسیع به OEMهای بسیاری دربخشهای مختلف خدمترسانی می‌کند.

پیستونها ساختهشده از سرامیک و سر ساخته شده از برنج و یا نیکل-کروم با شیرهای مخصوص برای دماهای بالا تا 85 درجه، متزونی برای 20سال ماشینآلات تمیز کردن میفروشد و امروزه به لطف تجربهی خود از طریق توزیع کنندگان خود در همهی قارهها حضور دارد. متزونی به طور ویژه واشرهای فشاری صنعتی تولید میکند، هم الکتریکی و هم دیزلی و یا موتورهای گازولینی و کمک مستقیم و سریع با توجه به تولید تمام قطعات داخلی و به ویژه پمپ، قلب محصول را ارائه میکند.

تولید تمام اجزا داخل کارخانه امکان کنترل 100% بروی کیفیت و همچنین حضور در بازار به عنوان یک شرکت انعطاف پذیر و پویا بسیار متوجه و مراقب محصول و نوآوری را به ما داده است.

از این نطقه نظر، آخرین تولید: ماشین بخار ST4000 (Steam machine ST4000) میباشد.

این ماشین کاربردهای بسیار زیادی دارد. میتواند برای استرلیزه کردن،  بخار خشک؛ و یا بخار مرطوب برای تمیز کردن انواع مختلف کفپوش و مواد استفاده شود.

استفادهی آن برای از بین بردن کثیفی با مصرف کمتر آب، به عنوان مثال در پردازش فلزات گرانبها، در صنعت مواد غذایی، شستن ماشین میباشد. در مکانهای عمومی میتواند برای تمیز کردن آثار تاریخی و یا ازبین بردن آدامس، نقاشیهای دیواری و پلاستیک / برچسبهای دیواری مورد استفاده قرار بگیرد.

این دستگاه قابلیت این را دارد که توسط دو اپراتور به طورهمزمان با دو نیزه (lances) مختلف استفاده شود: نیزهی مکانیکی کوچکتر و آسان برای مدیریت و نیزهی بزرگتر با قلم موی قابل تعویض و آماده برای آماده سازی با مواد شوینده برای تمیز کردن فضاهای بزرگ با بخار و مواد شوینده میباشد.

www.industrialcleaningmachines.eu

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates