تولید کنندهی مخزن فولاد ضد زنگ از سال 1958

Facebook
LinkedIn
Twitter

بی جی چیسترنه (B.G.Cisterne) یک شرکت ایتالیایی در نچتو (Noceto) در استان پارما-رججوامیلیا در قلب درهی غذایی ایتالیای شمال واقع شده است. از سال 1958 شرکت در حال تولید مخازن فولاد ضد زنگ، کسب تجارب بیشتر درطول سالیان و توجه بیشتر به درخواستهای مشتریان میباشد.

ما راهحل های سفارشی کارکردن نزدیک با مشتریان خود در طول طراحی و فرآیند تولید ایجاد کردهایم. تمام مخازن ما نتیجهی خلق همافزایندهی بین تجربهی ما و درخواستهای مشتریان ما میباشد. گواهینامههای ما به وضوح کیفیت بالای محصولات ما را نشان میدهند.

از سال 2001، بی جی چیسترنه طراح و تولید کنندهی مخازن فولاد ضد زنگ، از جمله منبع تغذیه و سیستمهای تغذیه، برای پردازش و ذخیرهسازی مایعات مواد غذایی میباشد. موفقترین محصولات ما مخازن افقی (استاندارد و یا سبک- جدا شده و یا دیوارهدار ساده) و مخازن عمودی (با دریچه یا سرپوش پیچی) میباشند. ظرفیت آنها از 1000 لیتر تا 35000 لیتر موجود است.

ما مواد با کیفیت بالا، با گواهینامههای مبدا تولیدشان، تجزیه و تحلیل شیمیایی و خواص مکانیکی تائید شده استفاده میکنیم.

بی جی از ماشین آلات برش لبه برای پردازش فولاد ضد زنگ و جوشکاری TIG-MIG-SAW-LASER-CONTINUOUS SEAM بهرهگیری میکند. یک رندر دیجیتال برای هر محصول به منظور بررسی بهتر انطباق محصول با درخواست و معیارهای مشتری فراهم شده است.

شرکت بی جی (BG SRL) نه تنها محصولات بلکه خدمات را نیز ارائه میدهد. فلسفهی ما همواره به سمت رضایت زیاد مشتری سوق داده شده است که ما را برای توسعهی تولید مخازن آب علاوه بر مخازن شیر اصلی ما هدایت میکند.

– آب برای شرایط اورژانسی

– مخازن یخچالی (Refrigerated tanks)

– مخازن ذخیرهسازی

تمرکز بر روی محصول آب

استفادههای عملی ممکن:

– تانکرها (BOWSERS) برای ذخیره سازی آب آشامیدنی و توزیع

– تانکر آذوقه (PROVISION)

– تجهیزات و ویژگیهای فنی سفارشی

– تنظیم تانکر با توجه به حداکثر ظرفیت تراکتور

– انتخاب و تضمین تنظیم برای تعادل بهتر وسیلهی نقلیه

– طراحی و ساخت انواع مخازن فولاد ضد زنگ برای حمل و نقل، ذخیرهسازی و تامین منابع آب

زمینههای کاربردی:

– بخش شهری

– بخش کشاورزی

– بخش صنعتی

www.bosellicisterne.com

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates