سیستمهای سردسازی مواد غذایی

Facebook
LinkedIn
Twitter

مطمئن، کارآمد و سازگار با محیط زیست

زانتتی (Zanotti Spa)، یک شرکت ایتالیایی، مرجعی برای طراحی و پیادهسازی سیستمهای خنک کننده از سال 1962 میباشد. در زنجیره سردسازی با بیش از 50 سال سابقه، نامش بالاتر از همه، در همهی زمینههای کاربردی طنینانداز میشود.

زانتتی، همانگونه که گفتیم، هر جزء از زنجیرهی سردسازی را توسعه داده است. از ذخیره سازی مواد اولیه (مانند غلات و حبوبات در سیلوها)، تمام مسیر برای رسیدن به سوپر مارکت، فروشگاهها و توزیع دررستوران، شامل پردازش مواد غذایی، حمل و نقل با واحدهای ویژه برای کنترل و ذخیرهی مواد غذایی با اطمینان، زانتتی همیشه آماده است، به درستی و ماهرانه در پاسخ به هر نیاز با طیف گسترده ای از محصولات، که در واقع یکی از کامل ترینها در بازار است.

زانتتی در حال حاضر یک گروه بین المللی با سایتهای تولید در اسپانیا و انگلستان و با شبکهی توزیع باریکی برای تضمین اطمینان و مساعدت در همه جا میباشد. علاوه بر این، نامش در سطح بین المللی شناخته شده است.

در منطقه خاورمیانه و شرق دور، زانتتی توسط شرکتهای کترینگ کلاس بالا، کترینگ پرواز امارات و عمان ایر انتخاب شده است برای تحقق بخشیدن به بزرگترین سیستم های سردسازی برای فرودگاه های مهم. ارزش کلی این پروژهها تقریبا تا 30 میلیون یورو افزایش یافته است و تاسیسات و دستگاهها برای برآوردن بالاترین استانداردهای بهداشتی و اطمینان طراحی شدهاند.

صحبت از “پروژهی کلید در دست” در جمهوری کاباردینو- بالکاریا (فدراسیون روسیه)، زانتتی برندهی قرارداد برای تهیهی یک سیستم ذخیره سازی کامل برای سیبها و میوهها با کنارزدن مهمترین رقبای اروپایی شده است. فن آوریهای بسیار پیشرفته طراحی شده توسط زانتتی امکان ذخیره کردن سیبها را در دمای کنترل شده و هوا برای مدت زمان طولانی، تا 7 ماه، با استفاده از مادهی سردکنندهی درجه دوم غیرسمی مواد غذایی فراهم میکند.

زانتتی همچنین تاسیسات بزرگ در بخشهای دیگر و کشورهایی مانند، به عنوان مثال، سیستمهای خنک کننده برای گوشت در روسیه، سیستم های خنک کننده و انجماد مرغ در لبنان و اتیوپی، واحدهای سردسازی برای ماست و تولید بستنی در یونان، انبارهای سردسازی لجستیک در خاورمیانه و ایتالیا را تحقق میبخشد.

زانتتی همچنین در طراحی و اجرای سیستم های خنک کننده برای میدانهای یخ بازی فعال میباشد.

میدان یخ المپیک تورین، مسابقات قهرمانی جهان آرنا مینسک (Arena of Minsk) (بزرگترین در اروپا)، میدان یخ ملی باریس در آستانا (Astana) و آرنا دینامو (Dynamo Arena) جدید در مسکو را طراحی و اجرا کرده است.

کلید موفقیت آن تحقیقات کامل راهحلهای قابل احترام به کیفیت حسی از مواد غذایی، مراقبت و احترام از محیط زیست و برای مشتریانش، بهترین بهرهوری با کمترین هزینههای اجرایی میباشد.

واحدهای سردسازی زانتتی در واقع از تکنولوژیهای همراستا با انتظارات مشتریانش استفاده میکند وقادربه کاهش اثرهای زیست محیطی میباشد: گازهای طبیعی جدید و پروتکل های طراحی محیط زیست برای بازیافت کل تجهیزات در پایان عمر آن است. بهره وری انرژی، مزایایی برای محیط زیست، مشتریان و صنعت مواد غذایی ارائه می دهد.

زانتتی، نوآوری، وجدان سبز(green conscience)، کیفیت و تخصص است: این بحثهای اساسی بزرگ برای آینده براساس تجربهی گذشتهاش میباشد.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates