پی ان دی (PND) صادرات در سراسر جهان را افزایش میدهد

Facebook
LinkedIn
Twitter

تولید کننده ایتالیایی شناختهشدهی ماشین آلات و دستگاههای صنعتی برای پردازش میوه متوقف نمیشود و با استقامت و عزم راسخ همچنان به صادرات در خارج از کشور را برای 90 درصد از گردش مالی‌اش ادامه میدهد. PND srl ماشین آلات پوستکن برای سیب، گلابی، کیوی، مرکبات، هلو، انبه، هندوانه، آناناس، توت فرنگی تولید میکند، خطوط تولید خودکار کامل برای صنایع کنسرو سازی و خطوط تولید دستی در طیف IV و میوههای قطعهشده، برای آزمایشگاههای کوچک و پردازندههایی که کسب و کار جدیدی را در صنعت پردازش میوه شروع میکنند، ارائه میدهد. پی ان دی پردازش کامل میوجات از بارگذاری مواد اولیه تا عملیات تهیه میوه بعد از پوستگیری و برش را انجام میدهد.

در میان بهترین محصولات بهفروش رفتهی ماشین آلات، شما میتوانید  ماشین آلات پوستکن نیمه خودکار، جداکنندهی هسته و ماشین برش برای سیب، گلابی، کیوی و هلو برای طیف ظرفیتی تولید از200 کیلوگرم تا 600 کیلوگرم در ساعت، با توجه به نیاز مشتری و مدل انتخاب شده را پیدا کنید. به لطف سیستم انتخابی از گروه برش ماشین آلات که امکان برش به صورت سه گوش (گوهای) و تکهای را فراهم میکند. این نوع پوست کن در مدلهای 4PL / 6PL/ 8PL که میتواند به تغذیهرسان اتوماتیک (automatic feeder) وجهت دهنده (orientator) برای سیبها وصل شود و خط تولید خودکار کامل را برای پردازش سیبها بسازد: اتصال به تغذیهرسان اتوماتیک برای گلابیهای ویلیامز (Williams)، خط تولید خودکار کامل برای پردازش گلابیها را فراهم میکند. فریمهای هردو تغذیهرسان اتوماتیک برای سیب و گلابی بروی یک حمل کنندهی متحرک کشویی قرارگرفته است که باعث تنظیم ونگهداری آسان از پوستکن میشود. به طور کامل از فولاد ضدزنگ 304 میباشند و ماشین آلات PND، برای نگهداری و قابلیت تمیز شدن سریع معروف میباشند.

تعامل نزدیک با مشتریان و به اشتراک گذاشتن تجربه، پی ان دی را توانا ساخته است که همیشه بهترین راه حل فنی را ارائه دهد. پی ان دی به گروه ماهر خود میبالد که پشتیبانی تکنیکی وفنی خود را از مطالعهی اولیهی پروژه تا نصب، شروع و آموزش پرسنل ارائه میدهند. انعطاف پذیری و مهارت پی ان دی تضمین کنندهی راه حلهای درخور نیازهای مشتری میباشد. به لطف شبکه تجاری خود با دفاتر نمایندگی، پی ان دی محصولات خود را به سراسر جهان صادر میکند و مشتریان خود را قبل و بعد از خرید ماشین آلات همراهی وپیگیری میکند. از زمان همکاری مداوم مشترک بین مشتری و پی ان دی ماشین جدید برای پردازش توت فرتگی متولد شده است: ماشین آلات de-calyx، مدل Mod. DF24 ، توسعه پیدا کرده در این زمینه در طول سال 2015 و موفقیت در فروش در سال 2016. ماشین de-calyx به تولید استانداردهای بالا دست یافته است: تا 600 توت فرنگی در هر دقیقه. با توجه به درخواست مشتری، دستگاه قادر به نصف کردن از وسط و همچنین به چهار قسمت میباشد.

افتخار رسیدن به عملکرد بالا از این تولید جدید، تحت حداقل ضایعات و دادن محصول با کیفیت با تضمین همیشگی، با سادگی که آنها را برای سالها متمایز میکند. خانم ویرجینیا کشللا Virginia Cascella توضیح میدهد “امتحان شده در داخل اروپا، درخواست بیشتر در آمریکا و بهترین گزینهی فروش در مکزیک، ماشین توت فرنگی Mod. DF24 بیشترین ماشین تولید شده در این سال 2017 میباشد”. در کنار این گوهر، شما میتوانید خط تولید انبه، متشکل از سه ماشین آلات قادر به پوست کندن، جداکردن هسته و برش به صورت سه گوش و تکهای را پیدا کنید. همچنین به خوبی به فروش میرسد و برای استفاده آسان میباشد و در حال حاضر به مدت پنج سال در بازار حضور دارد و به نیازهای مشتری به خوبی پاسخ میدهد به این دلیل که تنها ماشینی است که مدیریت کامل میوهها را در اندازههای مختلف، گوناگونی و رسیده بودن اداره میکند. این ماشین آلات صنعتی، همه در فولاد ضد زنگ ساخته شدهاند و برای نگهداری آسان میباشند همچنین برای استحکام و نیرومندی، اندازهی مناسب، قابلیت اطمینان و سادگی به طور همزمان معروف میباشند. برای پردازش طولانی مدت،برای 24 ساعت بدون توقف طراحی شدهاند. ماشین آلات پی ان دی نیاز به حداقل سرویس به رویشان توسط تکنسینها دارند.

برای اطلاعات بیشتر از شما دعوت میکنیم به وب سایت ما مراجعه کنید www.pndsrl.it یا به این آدرس میل ارسال کنید info@pndsrl.it.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates