کیفیت دقت کارآیی : (Mini Motor) ارزشهای “بیشمار”

Facebook
LinkedIn
Twitter

مینی موتور (Mini Motor) طراحی و تولید تمام محصولات خود و اجزایشان را در داخل تشکیلات خودش انجام میدهد: موتور، واحد کاهش سازی و الکترونیک‌ها.

این انتخاب تولید تضمین کنندهی کیفیت ساخت اولیه، عامل دقت کامل و بهرهوری برتر با عملکرد بهتر و مصرف کمتر میباشد.

مینی موتور به ساختن آیندهاش و آیندهی مشتریانش براساس این ارزشها ادامه میدهد.

سفارشیسازی: ارزش افزوده

مینی موتور نه تنها طیف گستردهای از محصولات استاندارد را دارد بلکه میتواند محصولات سفارشی برای برآوردن نیازهای ویژه از نظر ابعاد، کاربردهای چالشانگیز، شرایط حرارتی شدید و غیره را تهیه کند. به لطف ISO 8 محوطهی تمیز (CLEAN ROOM) داخلیاش، همچنین میتواند تولید خاص در مقادیر کوچک در شرایط آلودگی زدایی را اجرا کند.

مینی موتور برای ایمنی میایستد

تعهد مداوم مینی موتور برای حفظ پارامترهای کیفیتی سیستم تولیدش توسط گواهینامهیISO 9001:2000 تائید شده است که جایگزین و مکمل سابق UNI EN ISO 9001 کسب شده در سال 1994 میباشد. همه محصولات مینی موتور دارای نشان تقدیر cCSAus (انجمن استانداردهای کانادا) برای هردو بازار کانادایی و آمریکایی، و IP65 و IP67 مدرک حفاظت براساس CEI EN 60529 به لطف راهحل های به کار گرفتهشدهی تولید و کیفیت بالای اجزای استفادهشده، میباشند.

مینی موتور: کیفیت سطح جهانی

مینی موتور دارای شعبه خود در ایتالیا، ایالات متحده، بنلوکس و آلمان است. شبکه مداوما درحال گسترشاش از نمایندگیهای مجاز، در حال حاضر توزیع در بیش از 40 کشور در سراسر جهان را هدایت و کنترل میکنند.

چهار دسته

برای هزاران قلم جنس

موتورها و موتورهای چرخدندهای هممحور

موتورهای سه فاز و تک فاز غیرهمزمان با 2 یا 4 قطب از 9 تا 740 W .

موتورهای چرخدندهای هم محور موجود در دو سایز 55 میلی متر و 80 میلی متر.

موتورهای چرخدندهای پیچی حلزونی (worm screw gear motors)

موتورهای چرخدندهای پیچی حلزونی موجود در چهار سایز: با c/c فاصلهی 20، 26، 32، 38.

نسبتهای کاهش تا 475، گشتاور تا 90 Nm (XCE 150 Nm).

موتورها و موتورهای چرخدندهای بدون جاروبک

موتورهای سینوسی چهارقطبی بدون جاروبک از 32 تا 880 W ، با گشتاور از 0.085 تا 2.4 Nm.

واحد کاهش سیاره ای (planetary reduction unit)  با نسبتهای کاهش تا 49 و گشتاور تا 95 Nm . واحدهای کاهش پیچی حلزونی با نسبتهای کاهش تا 80 و گشتاور تا 9 Nm.

BLDC و درایورهای 230 Vac برای گردش موتورهای بدون جاروبک غیرهمزمان با و بدون بازخورد برای درجهبندی قدرت تا 750 W.

موتورهای بدون جاروبک 24/48 Vdc و موتورهای چرخدندهای با درایو یکپارچه با رمزگذار کامل و دامنهی باس (range bus)؛ درجه بندی قدرت تا 500 W.

از آلومینیوم IP67 تا فولاد ضدزنگ  IP69K

در ادامهی دههی با موفقیت زیاد برای موتورهای آلومینیومی IP67 ، به لطف گروه R&D اش ، مینی موتور اولین موتورهای چرخدندهای فرمان یار حلزونی بدون جاروبک (brushless worm servo geared motors series SS) سری SS تماما فولاد ضدزنگ را تولید میکند. این تصمیم با توجه به نیازهای مناطق حساس به: مقاومت، اطمینان، تمیزی کامل برای کل بهداشت باکتریایی، اندازه کوچک با قدرتهای مختلف میباشد.

موتورهای چرخدندهای فرمان یار حلزونی بدون جاروبک با قدرت 90 تا 750 W ، معرفی شده به عنوان PCFSS-XCFSS-SXCFSS در 230  Vac و مدلهای BLDC 24/48 Vdc، کوچک‌تر و سبک ترهستند و عملکرد بالاتری دارند از موتورهای غیر همزمان فولادی با همان قدرت که سنگین تر هستند و عملکرد کمتری ارائه میکنند.

موتورهای چرخدندهای “SS” با فولاد ضدزنگ Aisi بهویژه برای صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی ساخته شدهاست و آنها کاملا مقاوم در برابر مواد اسیدی و محلول های قلیایی هستند و میتوانند شستشوهای فشار بالای خیلی شدید و مکرر را تحمل کنند.

همهی این موارد به لطف IP69K ، عدم وجود بادزن ها و شکل خاصشان با سطوح کاملا جلا دادهشده بدون لبه ها و کانال ها میسر شدهاست.

www.minimotor.com

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates