توسعهی جدید در پرورش و تولید میوه

Facebook
LinkedIn
Twitter

توسعهی جدید در پرورش و تولید میوه

شرکت با مسئولیت محدود (srl) تولید میوهی برتوتزی (Bertuzzi) از سال 1936 در طراحی و تولید تجهیزات و تاسیسات برای فرآیند تولید میوهها و سبزیجات برای تولید آب میوهها، کنسانترهها، پوره، مادهی اولیه تولید ماست، غذای کودک، مربا، رب گوجه فرنگی، سسها و غیره فعالیت می کند. برتوتزی در توسعه مداوم تجهیزات به منظور بهتر برآورده کردن دقیقترین الزامات از نظر کیفیت و عملکرد متعهد میباشد. بعضی از دستاوردهای اخیر به شرح ذیل میباشد:

– توسعهی فرآیند انار برای تولید کنسانترهها و NFC  شفاف و کدر

– پیشرفتها در ارتباط با سیستم عصارهگیریaril  (بهرهوری بیشتر در بازیابی و آلایش کمتر از طریق پوست) ، سسیتم عصارهگیری از طریق دستگاه اختصاصی انجام میشود.

– توسعهی آب گیرندههای مرکبات برای تولید آب میوهیNFC  با کیفیت و پاستوریزه شده در گرمای پایین برای نگهداری ویژگیهای طبیعی. طراحی دستگاههای آب گیرنده به منظور بالا بردن کیفیت آب میوه و سرعت عمل، توسط بخشR&D  ما توسعه بیشتری یافته است.

– توسعهی سیستم عصارهگیری سرد برای سیب،گلابی و بقیه ی میوهها به منظور دستاوری پورهی با کیفیت و عاری از پسماندههای مواد شیمیایی و رنگ پوست

– سیستم عصارهگیری سرد میتواند با حمایت گاز خنثی در تمام طول فرآیند عصارهگیری به منظور کاهش خطر اکسیده شدن و حتی کاهش مصرف مواد شیمیایی گران قیمت به عنوان آنتی اکسیدان همراه و کامل شود.

– توسعهی جدید ترین خطوط تولید سس در دو نوع پیوستهای و دستهای.  برتوتزی به تازگی و با موفقیت تاسیسات بسیار بزرگ (13 t/h)  تولید سس و کچاپ را در روسیه راه اندازی کرده است.

– توسعهی خطوط محصولاتی مانند اسنک ها، غلات صبحانه، غذای کودک ، ترکیبات فوری و کاربردی

– توسعهی تکنولوژی فرآیند بازترکیبی UHT (دمای خیلی بالا) آب میوه و شیر

شرکت با مسئولیت محدود (srl) تولید میوهی برتوتزی (Bertuzzi) تجربهی زیادی را در ایران با فراهم کردن چندین تاسیسات و تجهیزات کامل برای فرآیند میوهها مانند انار، مرکبات، میوههای آلویی (STONE FRUIT) و غیره کسب کرده است و بسیار خوشحال برای فعالیت دوباره در ایران می باشد.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates