گروه NAVATTA ،خطوط پردازش و تولید میوه و سبزیجات

Facebook
LinkedIn
Twitter

رشکت Navatta Group توسط آقای جوزپه ناواتتا در سال 1983 تأسیس شده است، خطوط پردازش میوه و سبزیجات را نصب و تولید میکند و به داشنت مشرتیانش در رسارس جهان میبالد. گـروه Navatta بهرتین مرکز تولید و نصب ماشینهای پــردازش و کلید در دست )آمادهی کار( با ظرفیت 3 تا 120 تن در ساعت از محصول تازه میباشد.

طیف تولیدی گروه Navatta تولید کننده و فروشندهی خطوط پردازش، سیستمها، تجهیزات برای میوهها، گوجه فرنگی و سبزیجات میباشد:

– گـوجـه فرنگیهای پـوسـت کنده شــده / خــرد شــده / لـه شـــده، سس و پـــورهی گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، پـر شــده در هـر نــوع بسته بندی و یا ضدعفونی شده )آسپتیک(.

– خرد شده، پوره، آب میوه )تهیه شده از میوهی تازه یا از کنسانرته( از میوههای مدیرتانه / استوایی پر شده در هر نوع بسته بندی و یا ضدعفونی شده )آسپتیک(.

– خطوط خرد کردن میوه از روش منجمد سازی به طور جداگانه )IQF ،)تودهها یا قطعات منجمد، قطعات استوانهای منجمد

– بـــازدهی بــاالی )بـا حق انحصاری( روش عصارهگیری رسد بــرای تولید پـــورهی مـیـوه / آب مـیـوه آسپتیک

– طیف گسرتدهای از اواپراتورها )تبخیر کنندهها( برای تولید رب گوجه فرنگی، کنسانرته میوههای مدیرتانهای و استوایی، تبخیر کننده چند منظوره، اواپراتور film falling و گردش و جریان اجباری

– اواپراتورها برای قهوه و شیر: تبخیر قبل از اســپــری خـشـککـن، خشک کـردن انجامدی یا سایر خشککنها

– اواپــــراتــــورهــــا بـــــرای صنعت تــولــیــد انـــــرژی )تـصـفـیـه پــســاب(

– ضدعفونی کنندههای آسپتیک برای کیسههای spout و less-spout( با دهـانـه و بــدون دهـانـه بــرای خـروج مایعات( از 3 تا 20 لیرتی، کیسههای برا بشکههای استوانهای 220 لیرتی، لیرتی1500

-1000Bin-in-Box/ IBCs

– پاستوریزاتور و رسدکن اسپیرال )حلزونی(

– تولیدات محصوالت فرموله شده )مربا، سس گوجه فرنگی، سسها، نوشیدنیها( از اجزای تشکیل دهنده از اجزای موردنیاز، مخلوط کردن، تثبیت مکانیکی / حرارتی، تا برای پر شدن در هر نوع بسته بندی و یا مخازن ضدعفونی شده )آسپتیک(.

– پردازش هدایت دستگاههای خط تولید

– پردازش سبزیجات از دریافت، آب رسانی مجدد، پخت و پز، کباب کردن و انجامد دفرت مرکزی Group Navatta و دو واحد Pilastro di Langhirano در تولیدی در پــارمــا بــا مساحت کــل تولیدی 10000 مرتمربع مستقر میباشند.

www.navattagroup.com/

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates