گروه کاما (CAMA) ، پیشوای بین المللی در سیستم بسته بندی ثانوی

Facebook
LinkedIn
Twitter

گروه کاما پیشوای بین المللی در مهندسی و تولید سیستم بسته بندی جانبی با تکنولوژی بالا می باشد. دانش بسته بندی کاما همراه با طیف دستگاه های منحصر به فرد (بخش بسته بندی) و واحد های بارگیری خودکار (بخش خودکار)، تاکید بر توانایی خود برای ارائه خطوط بسته بندی کاملا یکپارچه از بسته های ابتدایی (primary packages) تا بسته بندی نهایی (final packaging) و آماده برای حمل و نقل می کند. کاما در حیطه ی مواد غذایی (نانوایی، قنادی، قهوه، بستنی، لبنیات، غذاهای آماده، خواروبار)، مواد غذایی حیوان خانگی و صنایع غیر غذایی کار می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا با آقای احمد محمد، مدیر فروش و قابل دسترس خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در دفتر مرکزی کاما در ایتالیا تماس بگیرید.

محصولات ما

خطوط بسته بندی و سیستم ها

ماشین آلات بسته بندی

– شکل دهی، بستن و ماشین آلات چفت زن (lidding machines) برای جعبه ها، جعبه های‌دو خانه‌ و جعبه های RSC

– ماشین آلات بسته بندی جعبه برای جعبه های RSC، جعبه ی سَبکwrap-around  و جعبه ی display box

– ماشین آلات Carton Sleeving برای بسته بندی محصولات تکی یا چند تایی

– ماشین آلات حرکتی متناوب Horizontal Cartoning

خودکارها – راه کارهای بارگیری از بالا Top Loading

– واحد های بارگیری چند منظوره

– واحد های بارگیری Monoblock برای بارگیری، شکل دهی، بستن و چفت زنی

– واحد های بارگیری خودکار Vision Guided

یک مثال درخشان از یک سیستم کلید گردان (TURNKEY SYSTEM) کامل برای بسته بندی بستنی

یک خط به طور کامل یکپارچه برای بسته بندی بستنی در کارتن ها (تتراپک ها): ماشین آلات شکل دهی+ بارگیری + بستن

 

 CL175. یک ایده ی جدید بارگیری جانبی، FLEXIBLE PITCHLESS CARTONER برای همه

حداکثر انعطاف پذیری و بهره وری: این سیستم برای برآورده کردن انتظارات مشتریان به دنبال یک راه کار طراحی شده است که قادر به تغییرات سریع در سرعت های مختلف، اندازه های محصول و هم زمان با تنوع محصول مربوطه و ابعاد های (تتراپک) کارتن می باشد. این صرفا یک جعبه ساز  Cartoner(تتراپک ساز) جدید نمی باشد بلکه سیستم کاملی است که می تواند جایگزین (تتراپک ساز) Cartoner و واحد بارگیری از بالا (Top Loading Unit) بشود.

 

IF 316. واحد بارگیری خودکار Monoblock فشرده

سیستم بسته بندی های منعطف با: شکل دهی جعبه (box forming) یکپارچه ؛ بارگیری  loadingو بستن closing  همه در یک قاب ؛ ساختار بدنی بدون حفره ؛ دکمه های لمسی نرم ؛ الکترونیک های آماده off-the-shelves ؛ تکنولوژی PLC less و بدون قفسه ی خارجی external cabinet free (یکپارچه در قاب دستگاه).استفاده از کاما Triaflex “Delta Style Robot”  به عنوان یک واحد در حال بارگیری ، باعث وسیع تر شدن تنظیمات استاندارد شده که معمولا برای واحدهای Monoblock مجهز به ربات های 2 محوره استفاده می شود. کنترل و بررسی دقیق (تتراپک) کارتن، استفاده ی راحت و در دسترس بودن را افزایش می دهد.

 

IG270.  واحد بارگیری از بالا  با بارگیری CO-FLOW و نرم افزارهای انحصاری ضد تصادمAnti-Collision Patented

یک واحد بارگیری مدرن مجهز به دوازده نوع ربات های دلتا که باهم در یک چهارچوب فشرده (فقط 5 متر طول) که بر اساس اصل (دارای امتیاز انحصاری) بسیار پیچیده ی بارگیری Co-Flow کار می کنند. نرم افزار ضد تصادم انحصاری، ربات ها را قادر میکند که در فاصله ی کمی از هم و با اشتراک گذاشتن منطقه چیدن، بدون تداخل کار کنند . یک دوربین همه ی 12 ربات را هدایت می کند.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates