طراحی و عرضه خطوط کامل برای تولید انواع ماکارونی

Facebook
LinkedIn
Twitter

AXOR OCRIM متخصص در طراحی و تامین خطوط کامل برای تولید ماکارونی کوتاه، ماکارونی بلند، ماکارونی با اشکال خاص و سایر محصولات غذایی مختلف است. بیش از صد خط تولید در 30 کشور نصب شده است، با ظرفیت تولید اعم از 500 کیلوگرم / ساعت تا 6000 کیلوگرم / ساعت.

به لطف سرمایه گذاری مداوم در توسعه فن آوری و اتوماسیون، و به لطف خدمات مناسب به مشتریان، AXOR OCRIM در حال حاضر تولید کننده ایست که در بخش خود به سرعت  در حال رشد است. خطوط AXOR OCRIM توسط برخی از بزرگترین تولید کنندگان در ایتالیا، و همچنین شمال و جنوب امریکا، آفریقا وخاورمیانه استفاده می شود، که قادر به پاسخگویی به نیازهای مختلف از نظر کیفیت محصولات تمام شده و مواد اولیه و همچنین برای طراحی سفارشی و استاندارد ساخت و ساز، از عرضه ی تجهیزات تا تحقق یک پروژه کامل است.

تنوع محصولات AXOR OCRIM در سال های اخیر برای ارائه خطوط تولید جدید، مانند تنقلات، خوراک دام، ماکارونی فاقد گلوتن، ماکارونی فوری، نودل آسیایی، دانه های COUSCOUS، بلغور و غیره،  گسترش یافته است. حتی در این زمینه ها، AXOR OCRIM شهرت قابل توجهی با ارائه امکانات مختلف به برخی از عوامل بزرگ در بازارهای ایتالیایی و خارجی به دست آورده است.

AXOR OCRIM که در چنتو (FE) واقع شده است و با یک کارخانه تولید مدرن با مساحت 5000 متر مربع مجهز شده است که در آن مطالعه، طراحی، تولید و مونتاژ تمامی ماشین آلات بخش خط تولید انجام میشود. واحد تولیدی با پیشرفته ترین ماشین آلات  مجهز شده است که شامل: سیستم های رباتیک برای فرایند ورق های استنلس استیل ، مراکزکار بروی ورق فلزی و آهنی، کامپیوتری شده تحت کنترل CAM (Computer Aided Manufacturing)، دستگاه جوش کاری مجهزشده به مدرنترین وپیشرفته ترین تکنولوژی، طراحی شده با دقت در ساخت و ساز ماشین آلات، می باشد.

AXOR OCRIM بخشی از گروهLB  Mazzoni، یک شرکت مهندسی پیشرو و متخصص در طراحی و عرضه سیستم ها و تجهیزات برای تولید صابون و شیرینی سازی و همچنین از طریق شرکتهای تابعه آن IIT است، برای تولید تاسیسات کارخانه ای سولفوناسیون و مواد شوینده، وفرایند مواد غذایی Bertuzzi،  برای فرآوری میوه ها و سبزیجات. AXOR OCRIM در سال 2012 یک توافق فنی و بازرگانی با گروه OCRIM، پیشرو در ارائه ی خط تولید آرد سازی با کیفیت بالا، راه اندازی کرد. در نتیجه به مشتریان خود فرصت داشتن یک مخاطب برای درخواست تولید آرد، ماکارونی و تنقلات را ارائه میدهد. این همکاری یک گروه قوی تحقیق و توسعه R&D، مطالعه مهندسی، ظرفیت تولید و یک شبکه فروش حاضر در تمام بازارهای عمده جهانی ، با گردش مالی در مجموع، سالانه بیش از 200 میلیون یورو و بیش از 400 کارمند ایجاد کرده است.

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates