دبم (Debem)، پمپهای صنعتی

Facebook
LinkedIn
Twitter

دبم درزمینه انتقال و جابهجایی مایعات بیش از 30 سال فعال میباشد. یک شرکت بسیار پیشرفته، متخصص در پمپها برای صنایع و دیگر محیطهای پیچیده میباشد. این شرکت که جایگاه خود را در بازار به شدت رقابتی پیدا کرده است، به لطف بصیرت درخشان و موسسش مارکو د برناردی (Marco De Bernardi) تاسیس شده است و پیشرفت میکند.

رشد دبم قابل توجه بوده است: تقریبا از یک صنعت کوچک، این شرکت تبدیل به یکی از پیشروان جهان در تولید پمپهای صنعتی شده است.

مجموع طیف پمپهای دبم به طور کامل توسط کارکنان فنی این شرکت که همهی امتیازنامههای مربوطه را دارند، طراحی، توسعه و تولید شده است. بهترین بخش شرکت یک سیستم مدولاراز پمپها میباشد که امکان ساخت یک مجموعه سفارشی با استفاده از قطعات و مواد مناسب برای نیازهای مشتری را فراهم میکند. دبم سرویس خدمات بیوقفه را براساس فهرست موجودی از هر جزء و قطعات پیشساخته در کاتالوگمان، تضمین میکند. همهی پمپهای دیافراگمی (diaphragm pump) به صورت سوارشده تحویل داده میشود – تنها چند دقیقه برای ساختن براساس نیازهای مشتری لازم میباشد. به طور مشابه، ما انبار کاملی از قطعات یدکی برای مشتریان نگه میداریم که جداگانه یا بخشی ازیک کیت خریداری شوند.

آییننامههای گواهینامه کیفیتی به روی هر پمپ انجام میشود درهر دو مرحلهی مونتاژ خشک و در زمانی که دستگاه در حال کار میباشد. اطلاعات بهدست آمده برای بازبینی که همهی پارامترهای لازم لحاظ شدهاند، استفاده میشوند.

یکی از نقاط قوت این شرکت، واحد R & D است، کار مداوم به منظور بهبود محصولات موجود (پژوهش مواد جدید، طبقهبندی سیستماتیک فضا، بهینهسازی فنآوریهای موجود) و کنترل قیمت با ثابت نگهداشتن  استانداردهای بالای سابقش. تحقیقات شرکت محصولات منحصر بهفرد و بسیار نوآورانهای را مانند پمپ FULLFLOW توسعه داده است. این پمپ به طور برای صنایع غذایی خاص فکر و طراحی شده است واز پمپهای جداساز کلاسیک متفاوت است برای اینکه از دریچههای چک  (check valves) به جای دریچههای توپی معمول استفاده میکند. دریچههای چک امکان جریان مایعات حاوی ذرات جامد را تا قطر 4 سانتی متر فراهم میکنند و آن را سیستمی ایده آل برای سس با تکههای گوجه فرنگی، آب میوه با ذرات میوه، ترشی سبزیجات ، تخم مرغ آب پز، و غیره میکند. این روش ذرات جامد موجود در مایعات را از بین نمیبرد، ضامن یک نگهداری مناسب از ویژگیهای محصول میباشد. پمپ FULLFLOW از فولاد ضد زنگ 316 AISI الکتروپولیش با دیافراگم PTFE و واشرها ( gaskets) ساخته شدهاست.

پمپهای دیافراگمی FOODBOXER محصول ویژهای برای صنعت فرآیند مواد غذایی هستند. پمپهای فولاد ضد زنگ الکتروپولیش برای استفاده در صنایع غذایی، تخمیرسازی و آرایشی و بهداشتی مطابق با الزامات FDA طراحی شدهاند.

همکاری نزدیک و بازتابهای مستمر با مشتریانمان، رویکرد شرکت را مشخص کرده است که یک سیستم موفق تحقیق و توسعه فنآوری محصولات و خدماتمان را، شناخته شده توسط شرکتهای پیشرو در بخشهای مختلف ایجاد کرده است. دبم راهحلهای نوآورانه و کارآمد ارائه میدهد و برای مشتری اطلاعات تجاری و فنآوری به منظور سهولت در انتخاب بهترین محصول برای کسب رضایت و هر نیاز خاص فراهم میکند. مشتریان ما می توانند با مرکز تماس برای هرگونه سوال در مورد محصول و سازگاری شیمیایی آن تماس بگیرند. ما همچنین خدمات حمایت از مشتری ارائه میدهیم که کمک و خدمات برای سوالات در مورد درخواستهای فنی، نصب و راه اندازی، بهینه سازی پمپها و یا مشکلات مربوط به پمپ مایعات فراهم میکند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا به وب سایت ما مراجعه کنید www.debem.it و یا به این آدرس میل ارسال کنید  info@debem.it .

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates