التک (ALTECH)، سیستم اتیکت زنی (labeling)

Facebook
LinkedIn
Twitter

فن¬آوری¬های برچسب زنی پیشرفته – مهندسان، سیستم¬هایی را برای برچسب زدن و شناسنامه¬ی مواد ، با استفاده از اتیکت¬های خود چسب، تولید و پخش می¬کنند. دامنه¬ی آن شامل محصولات زیر است:

ALstep خود چسب (self-adhesive) کم هزینه و سر اتیکت¬های ALritma با تکنولوژی بالا، ALline در سیستم¬های اتیکت¬زنی مناسب برای پشت / رو و اتیکت زنی دورتادور شیشه¬های مربا، قوطی¬ها و بطری¬ها، ALcode دستگاه¬های بی-وقفه¬ی چاپی / کاربردی برای برچسب زدن جعبه¬ها، پالت¬ها و بسته¬ها; به همراهِ تجارت چاپگرهای بارکد SATO فروخته شده در خانواده¬ی پرینترهای اتیکت¬زن حرارتی به همراه نرم افزار و تسمه¬هایشان. آخرین پیشرفت، طیف توسعه یافته¬ی ALpharma برای محصولات دارویی می¬باشد. ماشین آلات ALTECH در هر زمینه¬ی صنعتی از صنایع غذایی تا آرایشی، از صنایع دارویی تا صنایع شیمیایی استفاده می¬شوند.

امروز، شرکت سیستم¬های خود را در سراسر قلمرو ایتالیا از طریق یک شبکه فروش مستقیم توزیع می¬کند، در حالی که توزیع تجاری برای اروپا و خارج از کشورازطریق یک شبکه از80 فروشنده¬ی واجد شرایط و3 شرکت تابعه در انگلستان، ایالات متحده آمریکا و آرژانتین انجام می شود.

نقاط قوت ما

• پرسنل متخصص با اشتیاق واقعی برای مهندسی.

• ماشین آلات و سیستم¬های طراحی شده¬ی قابل مدولار و گسترش، تمام اجزای قابل دسترس و قابل تعویض هستند.

• استفاده از آلیاژهای با مقاومت بالا، قابلیت اطمینان بالای قطعات الکترونیکی و پنوماتیک.

• منطبق با الزامات ایمنی و شیوه¬های تولید مناسب

مشاوره و خدمات

دانش تخصصی ما از لاجستیک، بسته بندی و موضوعات مواد، امکان ساخت اتیکت¬زن ها برای حل هر گونه مشکل اتیکت زنی و ایجاد راه¬کارهای سفارشی برای مشتریان¬مان را به ما می¬دهد.

www.altech.it

Leave a Comment

Stay Connected

More Updates